PODĚKOVÁNÍ A STÍŽNOSTI

Poděkování a stížnosti společnosti TransTempo

 

 

Velice si vážíme vašeho názorů o úrovni služeb naše společnosti!

Chceme zdokonalit naše služby a můžeme toho dosáhnout pouze prostřednictvím Vašeho hodnocení!

  • Využili jste služeb společnosti „TRANSTEMPO“, byli jste s našimi službami spokojeni a chcete poděkovat.
  • Nejste spokojeni s kvalitou naších služeb.
  • Obrátili jste se na společnost „TRANSTEMPO“ a z nějakého důvodu jste nedostali odpověď na Vaše otázky (dopis byl zařazen do spamu, obsazené telefony, nejste spokojeni s odpovědi manažera, řidiče nebo stevarda/ky apod.).

Prostřednictvím formuláře můžete posílat svá přání, konstruktivní návrhy, stížnosti na nekvalitní obsluhu, nebo naopak nám poděkovat nám poskytnuté služby.

Pro odeslání zprávy zvolte předmět zprávy („poděkovaní“, „návrh“, „stížnost“), vyplňte požadovaná pole a klikněte tlačítko „Odeslat“. Upozorňujeme, že pro odeslání formuláře je nutné vyplnit všechna pole!

Doufáme také, že náš dialog bude založen na principech slušnosti a vzájemného respektování. Příspěvky, které obsahují urážky, nebudou brány v úvahu.

Téma zprávy